חברות רבות מציעות לכם רכב חדש ב-100% מימון ובלי תשלום מקדמה. הכל נראה מושלם, אך מה שאתם לא יודעים שיש חברות שגובות מכם אלפי שקלים יותר מבלי שתדעו! אקסודוס-קאר עושה לכם סדר וחושפת בפניכם את הסוד הגדול שיגרום לכם לחסוך אלפי שקלים!

היום יותר מתמיד קל להתקדם לרכב חדש. כל כך קל שאפילו לא צריך להביא כסף – ככה זה כשנותנים לך אופציה ל- 100% מימון לרכב ללא מקדמה.

כיום קיימות עשרות חברות בשוק המציעות רכב חדש, עם 00 קילומטראז' ב-100% מימון וללא מקדמה. אבל מה שלא מספרים לכם, זה שלמרות כל "ההטבות" הללו, יש הבדל בין החברות, הבדל שבא ליידי ביטוי בתשלום של אלפי שקלים נוספים!

אז רגע לפני שאתם קונים רכב חדש, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה על מנת שתדעו את האמת שמסתירים מפניכם ותגיעו מוכנים לכל עסקת רכישת רכב חדש.

עלות עסקה לרכישת רכב חדש מורכבת מכמה חלקים:

החלק המשמעותי והגדול ביותר הוא העלות הבסיסית הרכב. העלות זהה בדרך כלל בכל החברות אליהן תפנו והוא נגזר מהמחיר שהיבואן נותן לכל חברה, לכן נדיר למצוא פערים במחיר הבסיס של הרכב. ניקח לדוגמא רכב מסוג קאיה ספורטאג אורבן 2000 שמחיר הבסיס אותה נותן היבואן לחברות המימון הינו 153,900 ₪.

על עלות הבסיס, צריך להוסיף עלות אגרת רישוי המוטלת על כל רכב חדש. לסוג הרכב שצוין העלות מסתכמת בכ-1,750 ₪. גם כאן אין משחק גדול כל כך בין החברות והפער שיכול להיווצר הוא בסך של כמה מאות שקלים בודדים בלבד.

עלות נוספת היא עלות פתיחת תיק בבנק. העלות נגזרת מסך ההלוואה אותה אתם מקבלים והיא עומדת על כ-2.50% -1.25% מכלל העסקה. את הסכום הזה אתם אמורים לשלם לבנק ישירות.

שימו לב לכלל הבא: אם מדובר על סכום של 100,000 ₪ ומטה, אין תשלום עמלה! אך כיום יש חברות רבות בארץ אשר גובות את העמלה הזאת גם בסכומים נמוכים מ-100,000 ₪ ובכך מנצלות את חוסר הידע שלכם בשביל להגדיל את הכיס שלהם.

עכשיו אנחנו מגיעים לשלב הרביעי והחשוב ביותר: השלב שבו כל חברה רוצה לקבל את העמלה על העסקה וכאן מתגלים הפערים הגדולים. ברגע שתבקשו בשיחת טלפון לדעת מהו גובה העמלה שתצטרכו לשלם על העסקה, תקבלו ברוב המקרים תשובה מהנציג שאת האינפורמציה הזאת תוכלו לקבל רק בפגישה פנים אל מול פנים או רק לאחר שתעבירו את הפרטים האישיים שלכם לפתיחת התהליך. חוסר השקיפות אמור להדליק נורה אדומה אצל כל אחד ואחת.

מסקר שוק שביצענו עבורכם, עלות העמלה על עסקת רכב מסוג Kia Sportage Urban 2000 נעה בסביבות 12,500-14,000 ₪ במרבית החברות בארץ. התשלום הזה מגיע בנוסף לתשלום על אגרת הרישוי, הקמת פתיחת תיק בבנק והעלות הבסיסית של הרכב.

רוב החברות בארץ טוענות שהתשלום הזה כולל בתוכו את העמלה + מיגון + אבזור לרכב. אבל מה שאתם לא יודעים, שבמחיר הבסיס של הרכב, נכלל כבר האבזור והמיגון, כך שלמעשה אתם משלמים שוב, על משהו שכבר קיבלתם!

מתוך ראייה לנהל הליך שקוף אל מול הלקוחות שלנו (ולאור העובדה שבעבר מנכ"ל החברה גם נפל למלכודת העמלות ובעקבות כך החליט להקים את החברה בכדי להילחם בתופעה ), החלטנו באקסודוס-קאר ללכת על השיטה השקופה והאמינה ביותר. בכל עסקה אותה אנו מבצעים, אנחנו לוקחים עמלה של 5% מכלל עלות המימון הנלקח . קרי, אם לקחתם רכב בעלות בסיס של 153,900 ₪, תשלמו אצלנו כ-7,700 ₪ לפני מע"מ . כמעט חצי מהעמלה אותה תשלמו בחברות אחרות.

העניין הופך לרציני יותר כאשר אתם מגיעים עם "כסף מהבית" ולא צריכים מימון מלא לרכב. במקרה שכזה עדיין תשלמו אצל רוב החברות את העמלה המלאה כאילו לקחתם מימון מלא לרכב. לדוגמא, אם רכשתם רכב שעלותו כמו בדוגמא 153,900 ₪ והבאתם מהבית 63,900 ₪, תצטרכו מימון בסך 90,000 ₪.

אם העסקה תתבצע באקסודוס קאר, תשלמו עמלה של כ-4,500 ₪  לפני מע"מ (5% מכלל עלות המימון) בזמן שתשלמו בחברות אחרות עמלה של 12,000-14,000 ₪! כמעט פי 3 על אותו הרכב ואותו האבזור!

 

ועכשיו נסכם:

Kia Sportage Urban 2000 ברוב החברות בארץ שלא מתנהלות בשקיפות מלאה, תעלה לכם בסך הכל 175,570 ₪. סכום זה מורכב מ-157,600 ₪ עבור עלות בסיסית, עלות הקמת תיק בבנק ועלות רישוי + עמלה של כ-13,000.

לעומת זאת, אותו הרכב אצלנו, בשקיפות מלאה, יעלה לכם כ-165,300 ₪. הבדל של כ-10,000 ₪!

אז רגע לפני שאתם הולכים לרכוש רכב חדש, תזכרו את הכללים הבאים:

  1. העלות הבסיסית לרכב, זהה כמעט אצל כל החברות. לכן אף אחד לא עושה לכם "הנחה".
  2. עלות פתיחת תיק בבנק, מתבצעת רק בסכום הלוואה של 100,000 ₪ ומעלה, מתבצעת מול הבנק עצמו ועומדת על כ-2.50%-1.25% מכלל העסקה. בעסקאות המסתכמות בסכום הנמוך מ-100,000 ₪, אין עלות הקמה לתיק. אז אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם!
  3. שקיפות, שקיפות ועוד פעם שקיפות! העמלה אותה אתם צריכים לשלם לחברה, לא צריכה להיות מעל 5% מכלל העסקה. גם אם מספרים לכם שהעמלה כוללת שדרוג באבזור הרכב ובמיגון, עובדים עליכם. הדברים הללו מגיעים בתשלום הבסיסי של הרכב. אף אחד לא "משדרג" אתכם ולכן אין טעם שתשלמו עוד כמה אלפי שקלים!
  4. אם לא לקחתם מימון מלא על הרכב, אין סיבה שתשלמו אותה עמלה על העסקה.

ועכשיו אחרי שחשפנו בפניכם את כל הטריקים והשקרים של תעשיית מימון הרכבים, אנחנו מציעים לכם את העסקה השקופה והאמינה ביותר בארץ. כן, גם אנחנו נפגענו בעבר ולכן המטרה שלנו היא להתנהל בשקיפות ואמינות מול כל הלקוחות שלנו!